Amasya Valiliği ile Amasya Üniversitesi arasında, Amasya 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünün faaliyet alanlarına yönelik eğitim, staj ve sosyal sorumluluk çalışmalarında iş birliğini geliştirmeyi amaçlayan protokol, Amasya Valisi Önder Bakan ve Amasya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Hakkı Turabi tarafından imzalandı.
Amasya Valiliğinde gerçekleştirilen imza törenine Amasya Valisi Önder Bakan ve Amasya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Hakkı Turabi’nin yanı sıra Amasya 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Okan Keskin ile Gümüşhacıköy Hasan Duman Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Ramazan Sarı da katıldı.
Protokol kapsamında, Gümüşhacıköy Hasan Duman MYO Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencileri, Amasya 112 Acil Çağrı Merkezinde staj ve saha uygulamalarına katılarak mesleki bilgi ve deneyimlerini geliştirme fırsatı bulacak. Ayrıca iş birliği doğrultusunda kurumlar arasında karşılıklı eğitimler gerçekleştirilecek, 112 Acil Çağrı Sisteminin doğru kullanımına yönelik toplumsal farkındalık projeleri kurumlar arasında koordine edilerek hayata geçirilecek.
İmzalanan protokol ile Amasya Üniversitesinin uygulamalı eğitime verdiği destek daha da güçlenirken, öğrencilerin mesleki gelişimlerine katkı sağlanması ve kamu kurumlarıyla yürütülen iş birliklerinin artırılması hedefleniyor.

